Konferencja gastronomiczna w Krakowie - 10 maja 2017 | Made Restaurant

MADE RESTAURANT - KRAKÓW 2017

Konferencja gastronomiczna w Krakowie - maj 2017

SŁOWAMI UCZESTNIKÓW

ZATRUDNIAJ, ANGAŻUJ I ZARABIAJ

Zapraszamy na konferencję szkoleniową MADE RESTAURANT, podczas której w gronie najprężniej działających lokalnych praktyków – restauratorów, szefów kuchni, managerów, sommelierów, dostawców oraz mediów – zaprezentujemy metody i narzędzia skutecznego zarządzania pracownikami, by odnosić wymierne korzyści w postaci skutecznego marketingu, wzrostu sprzedaży i rozwoju biznesu. Podzielimy się danymi, faktami i dobrymi praktykami w gronie tych, którzy odnoszą sukcesy w Małopolsce, na Śląsku i na Podkarpaciu.

MOTTO SPOTKANIA

„W dobie niedostatku pracowników dobra marka pracodawcy jest Twoim kluczem do sukcesu- przyciąga talenty i najlepszych specjalistów, zapewnia lojalność i przeciwdziała fluktuacji, gwarantuje zaangażowanie pracowników w tworzenie unikalnego doświadczenia klienta i rozwój Twojego biznesu. Jak to zrobić?
Jesteśmy DO USŁUG.”

MIEJSCE KONFERENCJI

Centrum Kongresowe ICE Kraków

10 maja 2017

CENTRUM KONGRESOWE
ICE KRAKÓW

DLA KOGO JEST TA KONFERENCJA?

RESTAURATORÓW

obecnych i przyszłych

MANAGERÓW RESTAURACJI

indywidualnych i hotelowych

SZEFÓW KUCHNI

managerów w kuchni

SOMMELIERÓW I KELNERÓW

myślących o rozwoju kariery

PRZEDSTAWICIELI PRODUCENTÓW I DOSTAWCÓW

branży HoReCa, którzy chcą świadomie wspierać klientów

MEDIÓW I AGENCJI PR

związanych z profesjonalną gastronomią

AGENCJI HR

wyspecjalizowanych w profesjonalnej gastronomii

Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu

  • spotkasz samych praktyków – naszych ekspertów
  • skupimy się na trzech obszarach rozwoju biznesu gastronomicznego: HR, marketing i sprzedaż,
  • przedstawimy praktyczne rozwiązaniu problemów z pracownikami (metody pozyskania, marka pracodawcy, rekrutacja, motywowanie, lojalność).
  • pokażemy, jak dzięki przemyślanej strategii prowadzić najtańsze i najskuteczniejsze działania marketingowe przyciągające gości do restauracji,
  • przedstawimy, jak dzięki współpracy z dostawcami i szkoleniom personelu zwiększyć dochody,
  • dostaniesz wiedzę praktyczną o zarządzaniu przedsiębiorstwem gastronomicznym połączoną z psychologią biznesu, w której się specjalizujemy,
  • poznasz wartościowe osoby i nawiążesz nowe relacje biznesowe,
  • dowiesz się, jak budować markę firmy z naciskiem na markę dobrego pracodawcy,
  • poznasz zasady bycia liderem i dobrym przywódcą,
  • znajdziesz się w gronie osób, które świadomie kształtują rzeczywistość biznesową swojego regionu
  • weźmiesz udział w dyskusjach w gronie liderów branży gastronomicznej.

PROGRAM KONFERENCJI

Program konferencji powstał we współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami, w odpowiedzi na potrzeby biznesowe rynku.

od 9:30

REJESTRACJA UCZESTNIKÓW

10:00 – 10:15

STARTUJEMY Z DOBRĄ ENERGIĄ

10:15 – 11:15

prelekcja warsztatowa + debata
Katarzyna Derdzińska, HR & Psychologia Biznesu, Partner MADE

uczestnicy debaty:
Marcin Wachowicz (współwłaściciel Aioli, Momu, Banjaluka)
Miłosz Kowalski (Szef Kuchni w Hilton Garden Inn Kraków Airport)
Małgorzata Burzyńska (Commercial Manager, Food&Friends)
Violetta Hamerska (Etirez, ekspert jakości usług)

prowadzące debatę:
Agnieszka Małkiewicz i Katarzyna Derdzińska, MADE

11:15 – 12:00

prelekcja połączona ze studium przypadku
Katarzyna Derdzińska, Partner MADE
Ziemowit Majewski, Dyrektor Generalny, Double Tree by Hilton

gość specjalny

Karolina Milczanowska, Have a Bite

12:00 – 12:30

przerwa kawowa
nowe znajomości, kontakty biznesowe, integracja

12:30 – 13:15

prelekcja z elementami szkolenia
Agnieszka Małkiewicz, Marketing & PR, MADE, partner
Krzysztof Gorecki, on-line marketing, MADE, konsultant
Manda Wójcik, promotor kulinarny Kraków

13:15 – 13:45

prelekcja połączona z analizą studium przypadku

Rafał Przetak (stylista Próchnik, bloger)
Zbigniew Nasiłowski (dyrektor finansowy, członek zarządu, Próchnik)

13:45 – 14:30

przerwa lunchowa
Lunch przygotowany przez restaurację „Biała Róża”, szef kuchni Łukasz Cichy
Wino serwuje partner sekcji sommelierskiej Winkolekcja

14:30 – 15:15

prelekcja połączona z debatą
Katarzyna Derdzińska, HR & Psychologia Biznesu, Partner MADE

uczestnicy debaty:
Dorota Minta (Chef Hunters)
Tomasz Hartman (Agencja Pracy Food Think Tank)
Urszula Kania (Restauratorka, Biała Róża)
Kacper Byrcyn (Właściciel OptimusWork Sp. z o.o.)
Maciej Tomaszewski (Manager Sprzedaży, Pracuj.pl)
Tomasz Habdas (konsultant, Liczby na talerzu)

prowadzące debatę:
Agnieszka Małkiewicz i Katarzyna Derdzińska, MADE

15:15 – 16:00

debata najprężniejszych dostawców w regionie

Jarosław Walczyk (Prezes Fundacji Klubu Szefów Kuchni)
Katarzyna Noga (Marketing Manager B2B, ZT Kruszwica SA)
Piotr Kawicki (HoReCa Key Account Manager  w Nespresso)
Renata Stankiewicz (National Sales Manager  Food Service, AVIKO)
Maciej Roguski (Dyrektor działu Winkolekcja)

 

16:00 – 16:30

nowe relacje, kontakty biznesowe, integracja i kawa Nespresso

16:30 – 17:30

prezentacje praktyków

  • ROZWÓJ  |  Tomasz Gut, Restauracja Zakopiańska
  • ODPOWIEDZIALNOŚĆ  |  Dominika Senderska, Fabryka Pizzy
  • PARTNERSHIP  |  Aleksandra Skuza i Daniel Myśliwiec, Karakter, Zazie Bistro
  • LEADERSHIP  |  Krzysztof Żurek i Marcin Filipkiewicz, Likus Restauracje
  • WYRAZISTOŚĆ  |  Justyna Kosmala, Charlotte

17:30 – 17:45

UWALNIAMY POTENCJAŁ WŁASNY I PRACOWNIKÓW

krótka sesja motywacyjna
Katarzyna Derdzińska, HR & Psychologia Biznesu, Partner MADE

17:45

ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI

Uwaga!
Organizatorzy zastrzegają sobie drobne zmiany w programie, które wynikną z przyczyn od nich niezależnych.