Program konferencji powstał we współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami, w odpowiedzi na potrzeby biznesowe rynku.

od 9:30

REJESTRACJA UCZESTNIKÓW

10:00 – 10:15

STARTUJEMY Z DOBRĄ ENERGIĄ

TAKTYKA NETWORKINGU – KRUSZYMY LODY

10:15 – 11:00

BUDUJEMY MARKĘ PRACODAWCY W GASTRONOMII  czytaj opis 

Trudno Ci pozyskać właściwych pracowników? Trudno Ci zatrzymać Tych najlepszych? Nic dziwnego. Rynek pracodawcy zmienił się w rynek pracowników. Dobra Marka Pracodawcy to skuteczny sposób komunikacji z rynkiem i kandydatami. Usprawnia proces rekrutacji i ułatwia zarządzanie zespołem.

Podczas tej sesji dowiesz się:

  • dlaczego marka pracodawcy to kluczowy element marki przedsiębiorstwa
  • poznasz etapy budowania marki pracodawcy – jak to robić sprawnie, skutecznie i opłacalnie
  • wypracujesz wyróżniającą się propozycję wartości dla Twojego pracownika, która zapewni Ci przewagę na rynku pracy

prelekcja warsztatowa + debata

11:00 – 11:45

PRACOWNICY JAKO OGNIWO KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ czytaj opis 

Czy wiesz, że jeden zadowolony pracownik, to kolejnych dziesięciu gości w restauracji? Podczas tej sesji dowiedziesz się, że pracownicy zaangażowani w marketing, odpowiednio ukierunkowani i przeszkoleni to biznesowy sukces. Ważny jest też argument finansowy, bo słowo i postawa Twoich pracowników to nie tylko najskuteczniejszy, ale i najtańszy kanał komunikacji marketingowej. Wiemy, jak to zrobić.

Podczas tej sesji dowiesz się: 

  • jak naturalnie i bez nacisków zaangażować pracowników w strategię komunikacji marketingowej Twojej restauracji,
  • jakie znaczenie mają prywatne profile pracowników w social media,
  • jak z kandydata na pracownika już na rozmowie rekrutacyjnej zrobić ambasadora firmy,
  • jakie są szanse i zagrożenia budowania wizerunku firmy w oparciu o wizerunek pracownika, np. znanego szefa kuchni? Jak nie wpaść w pułapkę?
  • jak skorzystać z siły młodego pokolenia do skuteczniejszej promocji w Internecie.

prelekcja z elementami szkolenia

11:45 – 12:15

NETWORKING W PRAKTYCE  czytaj opis 

Zanim wypijesz filiżankę kawy, wprowadzimy Cię w temat budowania relacji i ułatwimy networking, aby nowe kontakty były gigantyczną wartością do tej konferencji i w rozwoju Twojego biznesu.

przerwa kawowa
nowe znajomości, kontakty biznesowe, integracja

12:15 – 12:45

SZEF KUCHNI TO TEŻ MANAGER czytaj opis 

Podczas debaty spytamy szefów kuchni, skąd czerpią wiedzę jako managerowie? Jakich „trików” używają, aby angażować i budować zgrane, grającej do jednej bramki zespoły?  Czy tej funkcji można się nauczyć, czy raczej trzeba ją mieć w genach? Co ich motywuje, jako szefów do rozwoju?

Podczas tej sesji dowiesz się:

  • jak i gdzie szef kuchni może rozwijać swoje kompetencje managerskie
  • jak naturalnie i bez nacisków zaangażować pracowników w pracę w zespole,
  • jakie znaczenie mają prywatne relacje i czy warto w nie wchodzić,
  • co oznacza silna ręka szefa kuchni – taktyki, zachowania i systemy, które pozwalają utrzymać kuchnię w ryzach,
  • jak radzić sobie z uzależnieniami i brakiem etyki na kuchni,
  • jak ze zbuntowanego i ambitnego kandydata na pracownika zrobić członka zgranego zespołu,
  • jakie są szanse i zagrożenia budowania wizerunku firmy w oparciu o wizerunek pracownika, np. znanego szefa kuchni? Jak nie wpaść w pułapkę?
  • jak skorzystać z siły młodego pokolenia jednocześnie szanując doświadczenie starszego pokolenia, czy takie mieszane zespoły mają szansę zgodnie funkcjonować?

debata

12:45 – 13:15

ROZGRYZAMY MILLENIALSÓW  czytaj opis 

Ta sesja ma na celu pomóc w zrozumieniu młodego pokolenia, poznania ich sposobu myślenia, ich wartości, ich języka. Młode pokolenie to nie tylko kłopoty, ale i szanse. Warto dotrzeć do ich zasobów wewnętrznych i je wykorzystać.

Podczas tej sesji dowiesz się:

  • jak skutecznie motywować i angażować do pracy młode pokolenie
  • poznasz praktyczne metody i wdrożone rozwiązania
  • wyjdziesz z kilkoma pomysłami, jak lepiej zarządzać młodymi ludźmi i jak zbudować zgrany, zaangażowany zespół
  • udowodnimy, że różnorodność daje siłę, jeśli tylko cel jest wspólny

prelekcja połączona z analizą studium przypadku

13:15 – 14:15

LUNCH i NETWORKING W PRAKTYCE

przerwa lunchowa

14:15 – 15:15

DOSTAWCY – PARTNERZY W BIZNESIE I ROZWOJU PRACOWNIKÓW czytaj opis 

Istnieją inne źródła finansowania szkoleń pracowników niż tylko środki własne. Jeśli zbudujesz dobre relacje z dostawcami, to oni przeszkolą Twój zespół. Korzyść jest podwójna – nie tylko przeszkolony zespół, ale i wzrost dochodowości Twojej restauracji.

Panel dyskusyjny restauratorów i dostawców zaangażowanych w rozwój pracowników i biznesu restauracyjnego.

Podczas panelu dyskusyjnego:

  • dowiesz się na jakie wsparcie dostawców mogą liczyć restauratorzy: rabaty, akcje promocyjne, szkolenia, akademie
  • poznasz zasady i mechanizmy współpracy, wzajemne zobowiązania i umowy np. jak umiejętne skomponowanie menu podniesie dochodowość Twojej restauracji – w oparciu o przykład karty win
  • poznasz innowacyjne rozwiązania dostawców wspierające pracę w kuchni
  • zobaczysz „use case” – przykłady dobrej współpracy

debata najprężniejszych dostawców

15:15 – 16:00

SKUTECZNIE REKRUTUJEMY i MĄDRZE ZWALNIAMY czytaj opis 

Jest duża szansa, że zmienimy fundamentalnie Twoje podejście do tematu rekrutacji. Z drugiej strony przedstawimy sprawdzone zasady rozstawania się z pracownikami, zwrócimy  uwagę na prawo pracy, emocje versus realia. Żyjemy w czasach, w których (paradoks!) pracodawca aplikuje do pracownika, a nie tylko pracownik do pracodawcy. Rekrutacja to nie tylko narzędzia HR, ale również sposób myślenia.

Podczas tej sekcji:

  • przedstawimy tajniki procesu rekrutacji oraz najskuteczniejsze metody zatrudniania
  • dowiesz się, o nowych źródłach pozyskiwania pracowników
  • powiemy jakich błędów uniknąć i jakie pytania zadać podczas rozmowy rekrutacyjnej, by dobrze ocenić kandydata
  • poznasz mechanizm rozstawania się z dobrymi i złymi pracownikami, aby nie zamykać drogi do pozyskiwania kolejnych

debata

16:00 – 16:30

NETWORKING W PRAKTYCE  czytaj opis 

Zanim wypijesz filiżankę kawy, wprowadzimy Cię w temat budowania relacji i ułatwimy networking, aby nowe kontakty były gigantyczną wartością do tej konferencji i w rozwoju Twojego biznesu.

przerwa kawowa, deser

16:30 – 17:30

ZNAM TO Z AUTOPSJI – MADE TALKS

17:30

ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI