WARSZAWA EUROGASTRO 22.03.2018

PROGRAM KONFERENCJI

14:30 – 15:30

MADE PROGRESS w FINANSACH – (nie) LICZYSZ, (nie) ZARABIASZ

Przedstawimy i przećwiczymy kluczowe wskaźniki finansowe opisujące Twoją restaurację/kawiarnię: próg rentowności, oszczędności, systemy motywacyjne, food cost

Odpowiemy na pytania:
1. Jak przeprowadzić analizę rentowności i sprawdzić, przy jakim poziomie zaczynasz zarabiać na siebie?
2. W jakich przedziałach procentowych w relacji do obrotu powinny zamykać się koszty tak, aby lokal generował zysk?
3. Kiedy warto wprowadzić system motywacyjny dla pracowników i jak go skonstruować, żeby był efektywny?
4. Jak obserwować food cost i jak kontrolować jego wysokość?

prelekcja

15:30 – 16:30

MADE PROGRESS w FINANSACH – warsztat

W trakcie warsztatu poznasz:
1. narzędzia umożliwiające skuteczną kontrolę Twoich finansów w restauracji/kawiarni
2. sposoby na poszukiwania realnych oszczędności w Twoim lokalu

warsztat

PRELEGENCI

Katarzyna Derdzińska – przez 8 lat związana z firmą doradczą Aon Hewitt, w której pełniła rolę Dyrektor Programu Najlepsi Pracodawcy w Polsce, Lidera Oferty Talent & Engagment,

a w końcu Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu. W ostatnich latach pełniła rolę Dyrektora Personalnego. Od ponad 10 lat specjalizuje się w projektach z zakresu budowania zaangażowania pracowników, integrując perspektywy zarządów/właścicieli/ sponsorów, menedżerów i pracowników. Realizowała również projekty z zakresu podnoszenia efektywności organizacyjnej, komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania zmianą. Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz ESCP-EAP European School of Management w Berlinie, gdzie uzyskała tytuł Diplom-Kauffrau z zakresu Biznesu międzynarodowego. Ukończyła Program The Art and Science of Coaching w Szkole Coachów Erickson College / Wszechnicy Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Tomasz Habdas – absolwent kierunku Ekonomia Przedsiębiorstw prowadzonego na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Od kilku lat związany z warszawskim rynkiem

gastronomicznym, gdzie prowadzi dwie  klubokawiarnie. W zarządzaniu firmą, sporo uwagi poświęca na analizę raportów, liczb i zestawień, które świadczą o kondycji finansowej przedsiębiorstwa. Jak sam podkreśla, każdy właściciel i menager lokalu powinien „znać swoje liczby” i stale interpretować gromadzone dane. Swoją wiedzę przekazuje w przystępny sposób innym w ramach autorskiego projektu „Liczby na Talerzu”. Od 2017 współpracuje z MADE. Prowadzi blog „Liczby na Talerzu”.