Uważam, że konferencja MADE Restaurant jest bardzo profesjonalnie zrobiona, zarówno pod względem merytorycznym materiału jak i pod kątem doboru panelistów. Są to osoby, które mają wieloletnie doświadczenie w branży gastronomicznej, dzięki czemu mogą podzielić się konkretnymi rozwiązaniami i uchronić innych od popełniania tych samych błędów. Na wysokim poziomie są również świetnie dobrani partnerzy, którzy podchodzą do tematu z profesjonalizmem, wielką pasją i zaangażowaniem. Jak na XXI wiek przystało, nowoczesna formuła konferencji z zastosowaniem różnych technologii jest zdecydowanie dużym plusem.





















SŁOWAMI UCZESTNIKÓW
Katarzyna Mysiak
Referat Promocji i PR , Wydział Komunikacji Społecznej i Informacji / Urząd Miasta Gdynia
Jako wydarzenie edukujące, MADE Restaurant, jest bardzo wartościowe, zarówno dla restauratorów, hotelarzy, jak i całej branży turystycznej. Pomaga spojrzeć na biznes z nieco innej perspektywy. Kto się nie rozwija – upada. Kto się nie rozwija – nie będzie dobrze prowadził biznesu. Konferencja MADE Restaurant pomaga rozwinąć skrzydła uczestnikom i zainspirować do dalszej pracy i nauki.
Aleksandra Jonczyk-Rozpędowska
Manager Pionu Promocji i Marketingu / Gdańska Organizacja Turystyczna/Gdańsk Convention Bureau
Jeżdżę na konferencję z różnych powodów, głównie w celach networkingowych. W MADE Restaurant cenne jest to, że oferuje poznanie branży w wymiarze lokalnym – nagle za nazwami miejsc, które znam, pojawiają się osoby. Jest również sporo nowej wiedzy, którą można przełożyć na swój biznes, jak i inspirujące tematy czy idee, które zdecydowanie zapadają w pamięć i stwarzają miejsce do dyskusji na polu restauracyjnym np. z załogą.
Ewa Malika Szyc-Juchnowicz
Szefowa kuchni, restauratorka / Restauracja Malika, Machina
Na MADE Restaurant jesteśmy już czwarty raz i jest to przede wszystkim bardzo pozytywna współpraca. Wydarzenie jest profesjonalne i daje możliwość poznania wielu ludzi z branży, z którymi można wymienić się ciekawymi spostrzeżeniami. Uważam, że był to świetny krok i zdecydowanie chcemy być częścią dalszych spotkań.
Marcin Wajda
Dyrektor ds. Marketingu i PR / Winterhalter Polska
MADE Restaurant to konferencja, której bardzo dużą wartością są panele dyskusyjne poruszające aktualne, nurtujące właścicieli i managerów lokali gastronomicznych tematy i prelekcje z praktyczną wiedzą do wykorzystania, przekazywaną przez praktyków. Nie do przecenienia jest także fakt, że w jednym miejscu spotykają się ludzie, którzy na co dzień zajmują się prowadzeniem restauracji, dlatego cenne są także rozmowy w kuluarach. Dzięki nim możemy dzielić się swoim doświadczeniem z innymi, odkrywać, że nie tylko my borykamy się z pewnymi problemami, a przy okazji poznawać nowe rozwiązania, które możemy zaadaptować na potrzeby swojego biznesu.
Anna Jabłońska
Redaktor naczelna / Restauracja. Pismo Biznesu Gastronomicznego
Najfajniejsze jest to, że ta konferencja po prostu jest. Myślę, że to bardzo ważne i ciekawe, że dużo osób w jednym miejscu rozmawia o różnych problemach branży gastronomicznej – to daje synergię wielu składowych potrzebnych do zrozumienia całości.
Mariusz Zawadzki
Restaurator / Mondo di Vinegre oraz Vinegre
Jestem pod wrażeniem organizacji MADE Restaurant. Radko zdarza się, że tego typu wydarzenia są tak kompleksowo dopracowane – wszystko, od SMS-ów przypominających, przez mailingi aż po konkursy będące ciekawym urozmaiceniem, było na jak najwyższym poziomie.
Kuba Korczak
szef kuchni
Na konferencji MADE Restaurant zdecydowanie najbardziej podobała mi się część biznesowa. Nie mając wiedzy w tej dziedzinie zaczęłam rozumieć więcej w temacie finansów i zarządzania kosztami restauracji.
Ewa Hadzik
L’Isola
Networking to bardzo fajny aspekt konferencji MADE Restaurant. Jest to szansa na spotkanie z bardzo wartościowymi ludźmi z branży, z którymi rozmawiamy, wymieniamy się poglądami, a także wizytówkami. Myślę, że zaowocuje to fajną współpracą w przyszłości.
Jan Jakimowicz
JAKIMOWICZ HoReCa Academy
Konferencja MADE Restaurant to po raz kolejny fachowa dawka wiedzy. Duże zaangażowanie panelistów i ich profesjonalne przygotowanie zaowocowało poruszeniem tematów, które są teraz na fali jak np. współpraca, marketing, social media i influencerzy
Agata Anioł
Restaurant Week
Nie sądziliśmy, że w ciągu zaledwie paru godzin można przekazać aż tyle informacji. Dziękujemy za zaproszenie na konferencję i możliwość udziału w panelu dyskusyjnym – pozwolił nam popatrzeć na rynek pracowników branży gastronomicznej z perspektywy nie tylko pracowników, ale też bardziej pracodawców. Wnioski do których doszliśmy były dla nas bardzo cenne.
Lidia Zawistowska
PR Fundacji Food Think Tank
Konferencja MADE to wydarzenie, którego nie da się zignorować chcąc być świadomym członkiem branży gastronomicznej. Mnogość inspirujących prelegentów, ilość przekazywanego know-how oraz możliwość nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych, stawia tę konferencję w szeregu najważniejszych wydarzeń w roku. Wydarzenie dla ambitnych osób w każdym wieku i na każdym stanowisku – szanuję to.
Karolina Milczanowska
Redaktor naczelna, Have a Bite Kraków
Bardzo dziękuję za możliwość udziału w tak fantastycznej konferencji. Uważam, że była potrzebna krakowskiej branży gastronomicznej, ponieważ osoby ją reprezentujące miały okazję porozmawiać o problemach, z którymi codziennie się spotykają. Była przestrzeń do wymiany doświadczeń i nawiązania nowych relacji. Profesjonalna organizacja sprawiła, że konferencje MADE RESTAURANT była świetnym doświadczeniem.
Karolina Bieda-Urban
Urząd Miasta Kraków
Na konferencji MADE Restaurant w Krakowie poruszono bardzo ciekawe tematy. Miały miejsce merytoryczne dyskusje. Zaproszono doświadczonych gości. Poza tym, zagadnienia związane z tematami kadrowymi były bardzo interesujące. Ja, jako restaurator z prawie 30 letnim doświadczeniem, postanowiłem wziąć udział też ze względu na możliwość networkingu. Do udziału w wydarzeniu zaprosiłem moich managerów, by zgłębili swoją wiedzę.
Piotr Chłopecki
Dyrektor Grupy Fajny Kraków
Najlepsza na MADE Restaurant w Krakowie była prelekcja dotycząca prawa w gastronomii. Prelegenci opowiadali o rzeczach, które trudno weryfikować samemu w internecie, a które są ważne z punktu widzenia funkcjonowania restauracji.
Katarzyna Reklińska
Rekliniec
Tematy prezentowane na MADE Restaurant w Krakowie były bardzo różnorodne. Przygotowuję się obecnie do podjęcia stanowiska managera. Tematy poruszone na konferencji przez osoby z dużym doświadczeniem w branży są dla mnie punktem wyjścia do dalszego pogłębiania wiedzy w tym zakresie i rozwoju.
Agata Budz
Kelnerka - Litworowy Staw
Na MADE Restaurant w Krakowie podobało mi się szczere i otwarte postawienie sprawy w kwestii sprzedaży wina w restauracji. Dobrze jest pracować z ludźmi, którzy potrafią wina przede wszystkim sprzedawać. Twarda wiedza o winie jest ważna, ale jest bezwartościowa bez poparcia jej umiejętnościami miękkimi kelnera.
Rafał Skórski
Redaktor Naczelny magazynu „Restauracja”
ZATRUDNIAJ, ANGAŻUJ I ZARABIAJ
Zapraszamy na konferencję szkoleniową MADE RESTAURANT, podczas której w gronie najprężniej działających lokalnych praktyków – restauratorów, szefów kuchni, managerów, sommelierów, dostawców oraz mediów – zaprezentujemy metody i narzędzia skutecznego zarządzania pracownikami, by odnosić wymierne korzyści w postaci skutecznego marketingu, wzrostu sprzedaży i rozwoju biznesu. Podzielimy się danymi, faktami i dobrymi praktykami w gronie tych, którzy odnoszą sukcesy w Małopolsce, na Śląsku i na Podkarpaciu.
MOTTO SPOTKANIA
„W dobie niedostatku pracowników dobra marka pracodawcy jest Twoim kluczem do sukcesu- przyciąga talenty i najlepszych specjalistów, zapewnia lojalność i przeciwdziała fluktuacji, gwarantuje zaangażowanie pracowników w tworzenie unikalnego doświadczenia klienta i rozwój Twojego biznesu. Jak to zrobić?
Jesteśmy DO USŁUG.”
MIEJSCE KONFERENCJI
Centrum Kongresowe ICE Kraków
10 maja 2017
CENTRUM KONGRESOWE
ICE KRAKÓW
DLA KOGO JEST TA KONFERENCJA?
RESTAURATORÓW
obecnych i przyszłych
MANAGERÓW RESTAURACJI
indywidualnych i hotelowych
SZEFÓW KUCHNI
managerów w kuchni
SOMMELIERÓW I KELNERÓW
myślących o rozwoju kariery
PRZEDSTAWICIELI PRODUCENTÓW I DOSTAWCÓW
branży HoReCa, którzy chcą świadomie wspierać klientów
MEDIÓW I AGENCJI PR
związanych z profesjonalną gastronomią
AGENCJI HR
wyspecjalizowanych w profesjonalnej gastronomii
Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu
- spotkasz samych praktyków – naszych ekspertów
- skupimy się na trzech obszarach rozwoju biznesu gastronomicznego: HR, marketing i sprzedaż,
- przedstawimy praktyczne rozwiązaniu problemów z pracownikami (metody pozyskania, marka pracodawcy, rekrutacja, motywowanie, lojalność).
- pokażemy, jak dzięki przemyślanej strategii prowadzić najtańsze i najskuteczniejsze działania marketingowe przyciągające gości do restauracji,
- przedstawimy, jak dzięki współpracy z dostawcami i szkoleniom personelu zwiększyć dochody,
- dostaniesz wiedzę praktyczną o zarządzaniu przedsiębiorstwem gastronomicznym połączoną z psychologią biznesu, w której się specjalizujemy,
- poznasz wartościowe osoby i nawiążesz nowe relacje biznesowe,
- dowiesz się, jak budować markę firmy z naciskiem na markę dobrego pracodawcy,
- poznasz zasady bycia liderem i dobrym przywódcą,
- znajdziesz się w gronie osób, które świadomie kształtują rzeczywistość biznesową swojego regionu
- weźmiesz udział w dyskusjach w gronie liderów branży gastronomicznej.
PROGRAM KONFERENCJI
Program konferencji powstał we współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami, w odpowiedzi na potrzeby biznesowe rynku.
od 9:30
REJESTRACJA UCZESTNIKÓW
10:00 – 10:15
STARTUJEMY Z DOBRĄ ENERGIĄ
10:15 – 11:15
BUDUJEMY MARKĘ PRACODAWCY W GASTRONOMII czytaj opis
prelekcja warsztatowa + debata
Katarzyna Derdzińska, HR & Psychologia Biznesu, Partner MADE
uczestnicy debaty:
Marcin Wachowicz (współwłaściciel Aioli, Momu, Banjaluka)
Miłosz Kowalski (Szef Kuchni w Hilton Garden Inn Kraków Airport)
Małgorzata Burzyńska (Commercial Manager, Food&Friends)
Violetta Hamerska (Etirez, ekspert jakości usług)
prowadzące debatę:
Agnieszka Małkiewicz i Katarzyna Derdzińska, MADE
11:15 – 12:00
ROZGRYZAMY MILLENIALSÓW czytaj opis
prelekcja połączona ze studium przypadku
Katarzyna Derdzińska, Partner MADE
Ziemowit Majewski, Dyrektor Generalny, Double Tree by Hilton
gość specjalny
Karolina Milczanowska, Have a Bite
12:00 – 12:30
NETWORKING W PRAKTYCE czytaj opis
przerwa kawowa
nowe znajomości, kontakty biznesowe, integracja
12:30 – 13:15
PRACOWNICY JAKO OGNIWO KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ czytaj opis
prelekcja z elementami szkolenia
Agnieszka Małkiewicz, Marketing & PR, MADE, partner
Krzysztof Gorecki, on-line marketing, MADE, konsultant
Manda Wójcik, promotor kulinarny Kraków
13:15 – 13:45
TWORZYMY WIZERUNEK FRONTMENA czytaj opis
prelekcja połączona z analizą studium przypadku
Rafał Przetak (stylista Próchnik, bloger)
Zbigniew Nasiłowski (dyrektor finansowy, członek zarządu, Próchnik)
13:45 – 14:30
LUNCH i NETWORKING W PRAKTYCE czytaj opis
przerwa lunchowa
Lunch przygotowany przez restaurację „Biała Róża”, szef kuchni Łukasz Cichy
Wino serwuje partner sekcji sommelierskiej Winkolekcja
14:30 – 15:15
SKUTECZNIE REKRUTUJEMY i MĄDRZE ZWALNIAMY czytaj opis
prelekcja połączona z debatą
Katarzyna Derdzińska, HR & Psychologia Biznesu, Partner MADE
uczestnicy debaty:
Dorota Minta (Chef Hunters)
Tomasz Hartman (Agencja Pracy Food Think Tank)
Urszula Kania (Restauratorka, Biała Róża)
Kacper Byrcyn (Właściciel OptimusWork Sp. z o.o.)
Maciej Tomaszewski (Manager Sprzedaży, Pracuj.pl)
Tomasz Habdas (konsultant, Liczby na talerzu)
prowadzące debatę:
Agnieszka Małkiewicz i Katarzyna Derdzińska, MADE
15:15 – 16:00
DOSTAWCY - PARTNERZY W BIZNESIE I ROZWOJU PRACOWNIKÓW czytaj opis
debata najprężniejszych dostawców w regionie
Jarosław Walczyk (Prezes Fundacji Klubu Szefów Kuchni)
Katarzyna Noga (Marketing Manager B2B, ZT Kruszwica SA)
Piotr Kawicki (HoReCa Key Account Manager w Nespresso)
Renata Stankiewicz (National Sales Manager Food Service, AVIKO)
Maciej Roguski (Dyrektor działu Winkolekcja)
16:00 – 16:30
NETWORKING W PRAKTYCE czytaj opis
nowe relacje, kontakty biznesowe, integracja i kawa Nespresso
16:30 – 17:30
DZIELIMY SIĘ DOŚWIADCZENIAMI - 5’ MADE TALKS czytaj opis
prezentacje praktyków
- ROZWÓJ | Tomasz Gut, Restauracja Zakopiańska
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ | Dominika Senderska, Fabryka Pizzy
- PARTNERSHIP | Aleksandra Skuza i Daniel Myśliwiec, Karakter, Zazie Bistro
- LEADERSHIP | Krzysztof Żurek i Marcin Filipkiewicz, Likus Restauracje
- WYRAZISTOŚĆ | Justyna Kosmala, Charlotte
17:30 – 17:45
UWALNIAMY POTENCJAŁ WŁASNY I PRACOWNIKÓW
krótka sesja motywacyjna
Katarzyna Derdzińska, HR & Psychologia Biznesu, Partner MADE
17:45
ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI
Uwaga!
Organizatorzy zastrzegają sobie drobne zmiany w programie, które wynikną z przyczyn od nich niezależnych.