Biznesowa konferencja gastronomiczna MADE Restaurant | Gdańsk, 4.10.2017

MADE RESTAURANT - GDAŃSK 2017

ZATRUDNIAJ, ANGAŻUJ I ZARABIAJ

Zapraszamy na konferencję szkoleniową MADE RESTAURANT, podczas której w gronie najprężniej działających lokalnych praktyków – restauratorów, szefów kuchni, managerów, sommelierów, dostawców oraz mediów – zaprezentujemy metody i narzędzia skutecznego zarządzania pracownikami, by odnosić wymierne korzyści w postaci skutecznego marketingu, wzrostu sprzedaży i rozwoju biznesu. Podzielimy się danymi, faktami i dobrymi praktykami w gronie tych, którzy odnoszą sukcesy w Polsce Północnej.

MOTTO SPOTKANIA

„W dobie niedostatku pracowników dobra marka pracodawcy jest Twoim kluczem do sukcesu- przyciąga talenty i najlepszych specjalistów, zapewnia lojalność i przeciwdziała fluktuacji, gwarantuje zaangażowanie pracowników w tworzenie unikalnego doświadczenia klienta i rozwój Twojego biznesu. Jak to zrobić?
Jesteśmy DO USŁUG.”

MIEJSCE KONFERENCJI

Europejskie Centrum Solidarności GDAŃSK

DLA KOGO JEST TA KONFERENCJA?

RESTAURATORÓW

obecnych i przyszłych

MANAGERÓW RESTAURACJI

indywidualnych i hotelowych

SZEFÓW KUCHNI

managerów w kuchni

SOMMELIERÓW I KELNERÓW

myślących o rozwoju kariery

PRZEDSTAWICIELI PRODUCENTÓW I DOSTAWCÓW

branży HoReCa, którzy chcą świadomie wspierać klientów

MEDIÓW I AGENCJI PR

związanych z profesjonalną gastronomią

AGENCJI HR

wyspecjalizowanych w profesjonalnej gastronomii

Dlaczego warto wziąć udział w wydarzeniu

  • spotkasz samych praktyków – naszych ekspertów
  • skupimy się na trzech obszarach rozwoju biznesu gastronomicznego: HR, marketing i sprzedaż,
  • przedstawimy praktyczne rozwiązaniu problemów z pracownikami (metody pozyskania, marka pracodawcy, rekrutacja, motywowanie, lojalność).
  • pokażemy, jak dzięki przemyślanej strategii prowadzić najtańsze i najskuteczniejsze działania marketingowe przyciągające gości do restauracji,
  • przedstawimy, jak dzięki współpracy z dostawcami i szkoleniom personelu zwiększyć dochody,
  • dostaniesz wiedzę praktyczną o zarządzaniu przedsiębiorstwem gastronomicznym połączoną z psychologią biznesu, w której się specjalizujemy,
  • poznasz wartościowe osoby i nawiążesz nowe relacje biznesowe,
  • dowiesz się, jak budować markę firmy z naciskiem na markę dobrego pracodawcy,
  • poznasz zasady bycia liderem i dobrym przywódcą,
  • znajdziesz się w gronie osób, które świadomie kształtują rzeczywistość biznesową swojego regionu
  • weźmiesz udział w dyskusjach w gronie liderów branży gastronomicznej.

PROGRAM KONFERENCJI

Program konferencji powstał we współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami, w odpowiedzi na potrzeby biznesowe rynku.

od 9:30

REJESTRACJA UCZESTNIKÓW

10:00 – 10:15

STARTUJEMY Z DOBRĄ ENERGIĄ

TAKTYKA NETWORKINGU – KRUSZYMY LODY
Agnieszka Małkiewicz, Partner MADE
Katarzyna Derdzińska, Partner MADE
Maciej Świerczyński, Prezes Network Way oraz Dyrektor
Obszaru i Dyrektor Regionalny BNI

10:15 – 11:00

prelekcja warsztatowa + debata
Katarzyna Derdzińska, HR & Psychologia Biznesu, Partner MADE

uczestnicy debaty:
Violetta Hamerska, Etirez, ekspert jakości usług
Agnieszka Górska, UlalaChef.com
Basia Ritz, pierwszy polski Masterchef, Restauratorka ‘Ritz Restaurant’
Piotr Sadowski, Restaurator Correze

11:00 – 11:45

prelekcja z elementami szkolenia
Agnieszka Małkiewicz, Marketing & PR, Partner MADE, Partner
Krzysztof Gorecki, E-marketing, Konsultant MADE
Justyna Zalewska, Food Brand
Natalia Taranta-Pelc, City Manager Trójmiasto Restaurant Week

11:45 – 12:15

przerwa kawowa z Illy
nowe znajomości, kontakty biznesowe, integracja

12:15 – 12:45

debata
Paweł Dołżonek, Szef Kuchni, Pałac Ciekocinko
Agata Wojda, Executive Chef, Hotel Bellotto
Przemysław Woźny, 
Szef Kuchni Hotelu Courtyard by Marriott
Jarosław Walczyk, Prezes Fundacji Szefów Kuchni, Head Chef Akademii Bocuse d’Or Poland

12:45 – 13:15

prelekcja połączona z analizą studium przypadku
Katarzyna Derdzińska, MADE
Justyna Zdunek, Restauratorka, Metamorfoza

13:15 – 14:15

Lunch serwuje Amber Side Restaurant & Bar

14:15 – 15:15

debata najprężniejszych dostawców w Trójmieście
Katarzyna Noga, Marketing Manager B2B, ZT Kruszwica SA
Hanna Wencka, CEE Foodservice brand manager, AVIKO
Maciej Roguski, Dyrektor działu, Winkolekcja
Krzysztof Szulborski, Prezes, Stowarzyszenie Kucharzy Polskich
Monika Ignaciuk, Dyplomowany Mistrz Cukiernictwa, Ambasador92
Piotr Bolczak, Key Account Manager AFH Żywiec Zdrój S.A.

15:15 – 15:30

FINANSE: REKRUTACJA = INWESTYCJA, FLUKTUACJA PRACOWNIKÓW = STRATA

prelekcja
Tomasz Habdas, Restaurator, Konsultant, Trener MADE
Katarzyna Derdzińska,
Partner MADE

15:30 – 16:00

uczestnicy debaty:

Tomasz Deker, Mistrz cukiernictwa, współwłaściciel T. Deker Patissier & Chocolatier
Dorota Minta, GASTRO HR
Marcin Wachowicz, Restaurator, współwłaściciel Aioli, Momu, Banjaluka
Mateusz Trzeciak, Restaurator, Eliksir

16:00 – 16:30

przerwa kawowa z Illy
nowe znajomości, kontakty biznesowe, integracja

16:30 – 17:30

ZNAM TO Z AUTOPSJI – MADE TALKS

o swojej marce pracodawcy opowiadają:

  • LEADERSHIP    |   Artur Moroz, Restaurator & Szef Kuchni, Restauracja Bulaj
  • ZAANGAŻOWANIE    |   Anna Pikuła, Monika Dybczyk, Hotele SPA Dr Irena Eris
  • ROZWÓJ    |   Paweł Stawicki, Maciej Zblewski, Restauracja Mercato, Hotel Hilton Gdańsk
  • PARTNERSHIP    |    Krystyna Hartenberger – Pater, General Manager PROT i Sławomir Miotk, Szef Kuchni Hotelu Stary Browar

17:30

ZAKOŃCZENIE KONFERENCJI

18:30

AFTER PARTY W AIOLI INSPIRED BY GDAŃSK

Integracja branży i relaks po ambitnie spełnionym dniu;-)

Uwaga!
Organizatorzy zastrzegają sobie drobne zmiany w programie, które wynikną z przyczyn od nich niezależnych.

PATRONAT HONOROWY

PARTNERZY ORGANIZACYJNI

CO WYRÓŻNIA NASZĄ KONFERENCJĘ?

Czym wyróżniają się lokalne spotkania/konferencje MADE Restaurant wśród innych spotkań szkoleniowych dla branży gastronomicznej?

  • do tematu gastronomii podchodzimy przez pryzmat biznesów lokalnych – bo to, co zadziałało w restauracjach w Krakowie, nie musi zadziałać w Trójmieście 🙂
  • wiedzę i rozwiązania czerpiemy od wielu praktyków biznesu prezentując Państwu doświadczenia tych najskuteczniejszych, nie chcemy, aby ich wiedza i biznesowy talent marnowały się na zapleczu restauracji,
  • mamy rozległe kontakty i naszą misją jest łączenie ludzi i biznesów,
  • mamy własne wieloletnie, tak bolesne jak i przyjemne doświadczenia w branży gastronomicznej,
  • wyróżnia nas znajomość międzynarodowych, uznanych narzędzi HR, marketingu oraz psychologii biznesu,
  • diagnozujemy największe problemy i robimy rozeznanie problemów z najprężniejszymi na rynku,
  • jesteśmy dostępni zarówno przed, jak i po konferencji – zawsze do usług!
  • poza konferencjami pracujemy z restauratorami, managerami i szefami kuchni wprowadzając sprawdzone narzędzia w gastronomiczne życie dzień po dniu, ramię w ramię z naszymi klientami.

Opinie o MADE Restaurant

SŁOWAMI UCZESTNIKÓW