Konferencja gastronomiczna - WROCŁAW 2018 | MADE Restaurant

Opinie o MADE Restaurant

SŁOWAMI UCZESTNIKÓW

NIE MOŻE CIĘ ZABRAKNĄĆ na MADE RESTAURANT W TYM ROKU

29 października 2018, Wrocław

BĄDŹ 3 KROKI PRZED I ZARABIAJ

Zapraszamy na biznesowe spotkanie w ramach platformy MADE RESTAURANT, podczas którego w gronie najprężniej działających lokalnych praktyków zaprezentujemy metody, które pozwolą być 3 kroki przed w biznesie gastronomicznym. W obszarze szeroko pojętego zarządzania restauracją zejdziemy do poziomu detalu, aby sprawdzić, gdzie leży źródło sukcesu finansowego. Podzielimy się danymi, faktami, wyliczeniami i dobrymi praktykami w gronie tych, którzy odnoszą sukcesy w Polsce Południowej. Podejmujemy również najtrudniejsze tematy. W tym roku realizujemy kampanię informacyjną DO USŁUG i skupiamy się na problemach ze statusem zawodu kelnera.

MOTTO SPOTKANIA

„Biznes każdej firmy zaczyna się i kończy na mocnej analizie. Jeżeli firma nie umie wyciągnąć wniosków z faktów dotyczących własnej działalności i decyzje podejmuje jedynie na powierzchownych informacjach i intuicji, w ostatecznym rozrachunku zapłaci za to wysoką cenę.”
Bill Gates.

DLA KOGO JEST TO WYDARZENIE?

RESTAURATORÓW

obecnych i przyszłych

MANAGERÓW RESTAURACJI

indywidualnych i hotelowych

SZEFÓW KUCHNI

managerów w kuchni

SOMMELIERÓW I KELNERÓW

myślących o rozwoju kariery

PRZEDSTAWICIELI PRODUCENTÓW I DOSTAWCÓW

branży HoReCa, którzy chcą świadomie wspierać klientów

MEDIÓW I AGENCJI PR

związanych z profesjonalną gastronomią

AGENCJI HR

wyspecjalizowanych w profesjonalnej gastronomii

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W WYDARZENIU

  • zdobędziesz wiedzę na temat aktualnych trendów w biznesie gastronomicznym w Polsce i na świecie
  • poznasz kluczowe wg praktyków czynniki sukcesu w gastronomii
  • spotkasz samych praktyków – naszych ekspertów
  • skupimy się na 4 obszarach rozwoju biznesu gastronomicznego: HR, marketing, sprzedaż i finanse
  • poznasz najbardziej newralgiczne punkty zarządzania restauracją
  • pokażemy najbardziej użyteczne wskaźniki mierzące skuteczność Twoich działań w restauracji
  • dowiesz się, jak budować markę firmy z naciskiem na markę dobrego pracodawcy
  • dowiesz się, czym jest marka pracodawcy w branży gastronomicznej i dlaczego warto o nią dbać
  • pokażemy, jak dzięki przemyślanej strategii prowadzić najtańsze i najskuteczniejsze działania marketingowe przyciągające gości do restauracji
  • przedstawimy, jak dzięki mądrej współpracy z dostawcami można zwiększyć dochody
  • poznasz wartościowe osoby i nawiążesz nowe relacje biznesowe
  • poznasz zasady bycia liderem i dobrym przywódcą
  • znajdziesz się w gronie osób, które świadomie kształtują rzeczywistość biznesową swojego regionu
  • weźmiesz udział w dyskusjach w gronie liderów branży gastronomicznej

PROGRAM SPOTKANIA

Program spotkania powstał we współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami, w odpowiedzi na potrzeby biznesowe rynku.

od 9:00

REJESTRACJA UCZESTNIKÓW

9:20 – 9:30

POWITANIE, WPROWADZENIE W TEMATYKĘ

Agnieszka Małkiewicz & Katarzyna Derdzińska, MADE

BĄDŹ 3 KROKI PRZED dzięki MOTYWACJI

9:30 – 9:50

inspiracja i case study
Tomasz Habdas, W szczytowej formie, ambasador marki BOBBY BURGER

9:50 – 10:30

debata
Agnieszka Małkiewicz & Katarzyna Derdzińska, MADE
Anna Zielińska, Zamek Topacz
Sławomir Sochaj, portal Winicjatywa, magazyn Ferment
Sylwester Szymczak, restauracje Przystań i Marina
Grzegorz Wejer, Winne Pola
Katarzyna Porada, Kofeina 2.0

10:30 – 10:40

OBALAMY MITY O TYM JAK SKUTECZNIE SPRZEDAWAĆ W RESTAURACJI

prelekcja
Grzegorz Wejer, Winne Pola

10:40 – 11:10

NETWORKING W PRAKTYCE

nowe znajomości, kontakty biznesowe, integracja

3 KROKI PRZED w ZARZĄDZANIU BIZNESEM

11:10 – 11:40

prelekcja i case study
Katarzyna Derdzińska, MADE Progress

11:40 – 12:10

prelekcja
Katarzyna Derdzińska & Tomasz Habdas, MADE Progress

12:10 – 13:00

debata
Piotr Sroczyński, Winterhalter
Maciej Nowaczyk
, La Maddalena, Mama Manousch
Maciej Knyrek, Hospitality Consulting
Przemek Błaszczyk, Mañana Bistro & Wine Bar, Novo

13:00 – 14:00

LUNCH i NETWORKING W PRAKTYCE

Piotr Apanel, Szef Kuchni Double Tree by Hilton 
Damian Chajęcki
, Szef Kuchni Uroczysko Siedmiu Stawów

ŚWIAT - Poznaj innowacje biznesowe w gastronomii i Bądź 3 KROKI PRZED

14:00 – 14:30

DESIGN W BIZNESIE GASTRONOMICZNYM

prelekcja
Hiroshi Tsunoda – ekspert z Japonii, Hiroshi Tsunoda Design Studio
Adam Fecenec, Dajar Horeca

14:30 – 14:50

prelekcja
Hanna Wencka, Aviko

14:50 – 15:00

prelekcja
Katia Roman-Trzaska, Samodzielność od kuchni

15:00 – 15:30

prelekcja
Agnieszka Małkiewicz, MADE Restaurant

15:30 – 15:45

prelekcja
Jolanta Jurkowlaniec, Dinette
Aleksandra Batko
, AGED

15:45 – 16:15

NETWORKING W PRAKTYCE

nowe znajomości, kontakty biznesowe, integracja

16:15 – 16:30

warsztat
Magdalena Nawrocka, mprofi

16:30 – 17:00

SOCIAL MEDIA Z KLASĄ

prelekcja
Piotr Staszczyński, Pasibus

17:00 – 17:30

dyskusja/dobre praktyki
Agnieszka Szydziak, Have a Bite
Piotr Gładczak, Wrocławskie Podróże Kulinarne
Michał Hamburger, Radio Wrocław
Bartek Deryło, Krasnolód

17:30 – 18:00

PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SPOTKANIA

Uwaga!
Organizatorzy zastrzegają sobie drobne zmiany w programie, które wynikną z przyczyn od nich niezależnych.

BEZPŁATNE KONSULTACJE MADE PROGRESS

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje MADE PROGRESS. To wyjątkowa szansa na indywidualne rozmowy i fachowe wsparcie Twojego biznesu. Przeczytaj opisy i sprawdź, jakie problemy możesz rozwiązać wspólnie z naszymi ekspertami. Zapisy na konsultacje będą możliwe podczas procesu rejestracji, który zostanie uruchomiony na dwa tygodnie przed wydarzeniem. Liczba miejsc jest ograniczona.

czytaj więcej
  • Narzędzia HR - schemat organizacyjny, opisy stanowisk, niezbędne procedury i regulaminy
  • Budowanie zespołu
  • Rozwój pracowników - kiedy warto inwestować w pracowników?
  • Budowanie marki pracodawcy
  • Skuteczne wprowadzanie zmian
  • Szybka diagnoza organizacyjna- szukanie przyczyn problemów
  • Strategia - czyli co robić i czego nie robić?
  • Analiza SWOT restauracji
czytaj więcej
  • Wskaźniki diagnozujące kondycję restauracji
  • Zarządzanie kosztami
  • Zarządzanie przychodami
  • Analiza rentowności
  • Systemy premiowe w restauracji
  • Zakresy obowiązków pracowników finansów- księgowa vs kontroler finansowy, główna księgowa vs dyrektor finansowy
czytaj więcej
  • Motywowanie pracowników serwisu
  • Napiwki - narzędzie uznania dla kelnerów czy dodatkowe wynagrodzenie dla pracowników restauracji?
  • Gościnność w restauracji
  • Podnoszenie kompetencji pracowników serwisu
  • Up-selling i cross-selling
czytaj więcej
  • Ergonomia i ekonomiczność w kuchni restauracji – zmiany w obecnym obiekcie lub planowanie nowego lokalu
  • Optymalizacja wykorzystania przestrzeni
  • Redukcja kosztów eksploatacyjnych
  • Optymalizacja serwisu poprzez organizację miejsca pracy
  • Dostosowanie lokalu do potrzeb biznesowych i potrzeb rynku - catering, rezerwacje grupowe, zmiana menu, mobilność
czytaj więcej
  • RODO w biznesie gastronomicznym
  • Prawo pracy - różnice między umową o pracę a umową zlecenia
  • Zabezpieczenie interesów pracodawcy:
    • zakaz konkurencji,
    • nieuczciwa konkurencja,
    • ochrona tajemnicy i know-how

BĄDŹ 3 KROKI PRZED

Raport o aktualnych trendach i kierunkach rozwoju
branży HORECA w Polsce i na świecie