Platforma gastronomiczna - KRAKÓW 2018 | MADE Restaurant

MADE RESTAURANT - KRAKÓW 2018

Opinie o MADE Restaurant

SŁOWAMI UCZESTNIKÓW

18 czerwca 2018, Kraków

BĄDŹ 3 KROKI PRZED I ZARABIAJ

Zapraszamy na biznesowe spotkanie w ramach platformy MADE RESTAURANT, podczas którego w gronie najprężniej działających lokalnych praktyków zaprezentujemy metody, które pozwolą być 3 kroki przed w biznesie gastronomicznym. W obszarze szeroko pojętego zarządzania restauracją zejdziemy do poziomu detalu, aby sprawdzić, gdzie leży źródło sukcesu finansowego. Podzielimy się danymi, faktami, wyliczeniami i dobrymi praktykami w gronie tych, którzy odnoszą sukcesy w Polsce Południowej. Podejmujemy również najtrudniejsze tematy. W tym roku realizujemy kampanię informacyjną DO USŁUG i skupiamy się na problemach ze statusem zawodu kelnera. Czytaj więcej madetalks.pl

MOTTO SPOTKANIA

„Biznes każdej firmy zaczyna się i kończy na mocnej analizie. Jeżeli firma nie umie wyciągnąć wniosków z faktów dotyczących własnej działalności i decyzje podejmuje jedynie na powierzchownych informacjach i intuicji, w ostatecznym rozrachunku zapłaci za to wysoką cenę.”
Bill Gates.

DLA KOGO JEST TO WYDARZENIE?

RESTAURATORÓW

obecnych i przyszłych

MANAGERÓW RESTAURACJI

indywidualnych i hotelowych

SZEFÓW KUCHNI

managerów w kuchni

SOMMELIERÓW I KELNERÓW

myślących o rozwoju kariery

PRZEDSTAWICIELI PRODUCENTÓW I DOSTAWCÓW

branży HoReCa, którzy chcą świadomie wspierać klientów

MEDIÓW I AGENCJI PR

związanych z profesjonalną gastronomią

AGENCJI HR

wyspecjalizowanych w profesjonalnej gastronomii

DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W WYDARZENIU

  • zdobędziesz wiedzę na temat aktualnych trendów w biznesie gastronomicznym w Polsce i na świecie
  • poznasz kluczowe wg praktyków czynniki sukcesu w gastronomii
  • spotkasz samych praktyków – naszych ekspertów
  • skupimy się na 4 obszarach rozwoju biznesu gastronomicznego: HR, marketing, sprzedaż i finanse
  • poznasz najbardziej newralgiczne punkty zarządzania restauracją
  • pokażemy najbardziej użyteczne wskaźniki mierzące skuteczność Twoich działań w restauracji
  • dowiesz się, jak budować markę firmy z naciskiem na markę dobrego pracodawcy
  • dowiesz się, czym jest marka pracodawcy w branży gastronomicznej i dlaczego warto o nią dbać
  • pokażemy, jak dzięki przemyślanej strategii prowadzić najtańsze i najskuteczniejsze działania marketingowe przyciągające gości do restauracji
  • przedstawimy, jak dzięki mądrej współpracy z dostawcami można zwiększyć dochody
  • poznasz wartościowe osoby i nawiążesz nowe relacje biznesowe
  • poznasz zasady bycia liderem i dobrym przywódcą
  • znajdziesz się w gronie osób, które świadomie kształtują rzeczywistość biznesową swojego regionu
  • weźmiesz udział w dyskusjach w gronie liderów branży gastronomicznej

PROGRAM SPOTKANIA

Program spotkania powstał we współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami, w odpowiedzi na potrzeby biznesowe rynku.

od 9:00

REJESTRACJA UCZESTNIKÓW

9:30 – 10:00

STARTUJEMY Z DOBRĄ ENERGIĄ

powitanie, wprowadzenie w tematykę
Agnieszka Małkiewicz & Katarzyna Derdzińska, MADE

3 KROKI PRZED W ZARZĄDZANIU BIZNESEM

10:00 – 10:30

case study
Tomasz Habdas, MADE Progress

10:30 – 11:15

prelekcja
Katarzyna Derdzińska, MADE Progress

debata
Andrzej Rachwalski, Z ust do Ust, Pozytywka, Bajzel, PIK
Radosław Fronc, Main Square Hospitality Group
Janusz Bogusz, Moo Moo Steak House
Paweł Bereza, Modern Catering

11:15 – 11:45

NETWORKING W PRAKTYCE

nowe znajomości, kontakty biznesowe, integracja

11:45 – 12:30

prelekcja

Magdalena Kasprzyk-Chevriaux & Wojciech Krawiec, Kancelaria Lassota sp.j.

12:30 – 13:00

case study

Maria Florek, Hotel Lenart
Grzegorz Wejer, Winne Pola

3 KROKI PRZED W SERWISIE

13:00 – 13:30

Agnieszka Małkiewicz & Katarzyna Derdzińska, MADE

Jak zmotywować i zatrzymać najlepszego kelnera?

debata
Renata Targosz, Zakładka
Tomasz Kolbusz, Pimiento Argentino Grill
Nicolas Makłowicz, WINO Makłowicz
Przemek Reginia, Amarylis

13:30 – 14:30

LUNCH & NETWORKING W PRAKTYCE

nowe znajomości, kontakty biznesowe, integracja

TEA PAIRING
gościnnie Murat Kornaev

3 KROKI PRZED W PARTNERSTWIE

14:30 – 15:30

case study

MADE TRAVEL BY LIEBHERR – WIZYTY STUDYJNE RESTAURATORÓW

Aleksandra Batko, AGED
Agnieszka Małkiewicz, MADE Restaurant

APLIKACJE I TECHNOLOGIA W KUCHNI – ORGANIZACJA, KREACJA, FOOD COST

Szymon Szlendak, Centrum Rozrywki Kubatura

Sposoby przedsiębiorczego restauratora – jak mieć drogi sprzęt i nie wydać fortuny, a nawet zaoszczędzić?

Michał Graca, Winterhalter Polska
Marcin Seweryn, Pimiento Argentino Grill

15:30 – 16:00

NETWORKING W PRAKTYCE

nowe znajomości, kontakty biznesowe, integracja

16:00 – 17:15

“Czy smakowało?” – system badania prawdziwej opinii gości

Magdalena Nawrocka, mProfi.pl

Storytelling w gastronomii – od pomysłu do realizacji, od kreacji do budżetu

Agnieszka Małkiewicz, MADE Restaurant

Siła influencer marketingu

Karolina Milczanowska & Katarzyna Płachecka, Jedling Marketing

Social media z klasą

Szymon Cieśla, Mercy Brown

17:15 – 17:45

PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SPOTKANIA

18:00

AFTER PARTY Z WIDOKIEM NA WAWEL – NETWORKING NIEFORMALNIE

CAFE MANGGHA

Uwaga!
Organizatorzy zastrzegają sobie drobne zmiany w programie, które wynikną z przyczyn od nich niezależnych.

BEZPŁATNE KONSULTACJE MADE PROGRESS

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje MADE PROGRESS. To wyjątkowa szansa na indywidualne rozmowy i fachowe wsparcie Twojego biznesu. Przeczytaj opisy i sprawdź, jakie problemy możesz rozwiązać wspólnie z naszymi ekspertami. Zapisy na konsultacje będą możliwe podczas procesu rejestracji, który zostanie uruchomiony na dwa tygodnie przed wydarzeniem. Liczba miejsc jest ograniczona.

czytaj więcej
  • Narzędzia HR - schemat organizacyjny, opisy stanowisk, niezbędne procedury i regulaminy
  • Budowanie zespołu
  • Rozwój pracowników - kiedy warto inwestować w pracowników?
  • Budowanie marki pracodawcy
  • Skuteczne wprowadzanie zmian
  • Szybka diagnoza organizacyjna- szukanie przyczyn problemów
  • Strategia - czyli co robić i czego nie robić?
  • Analiza SWOT restauracji
czytaj więcej
  • Wskaźniki diagnozujące kondycję restauracji
  • Zarządzanie kosztami
  • Zarządzanie przychodami
  • Analiza rentowności
  • Systemy premiowe w restauracji
  • Zakresy obowiązków pracowników finansów- księgowa vs kontroler finansowy, główna księgowa vs dyrektor finansowy
czytaj więcej
  • Motywowanie pracowników serwisu
  • Napiwki - narzędzie uznania dla kelnerów czy dodatkowe wynagrodzenie dla pracowników restauracji?
  • Gościnność w restauracji
  • Podnoszenie kompetencji pracowników serwisu
  • Up-selling i cross-selling
czytaj więcej
  • Ergonomia i ekonomiczność w kuchni restauracji – zmiany w obecnym obiekcie lub planowanie nowego lokalu
  • Optymalizacja wykorzystania przestrzeni
  • Redukcja kosztów eksploatacyjnych
  • Optymalizacja serwisu poprzez organizację miejsca pracy
  • Dostosowanie lokalu do potrzeb biznesowych i potrzeb rynku - catering, rezerwacje grupowe, zmiana menu, mobilność
czytaj więcej
  • RODO w biznesie gastronomicznym
  • Prawo pracy - różnice między umową o pracę a umową zlecenia
  • Zabezpieczenie interesów pracodawcy:
    • zakaz konkurencji,
    • nieuczciwa konkurencja,
    • ochrona tajemnicy i know-how

ZOBACZ SPOTKANIA MADE RESTAURANT W CAŁEJ POLSCE

BĄDŹ 3 KROKI PRZED

Raport o aktualnych trendach i kierunkach rozwoju
branży HORECA w Polsce i na świecie